התכשיטים שלנו

  כל התכשיטים שלנו עשויים מזהב 14 קראט בלבד.

תכשיטי זהב הם הבחירה המושלמת עבור אלו המחפשים תכשיטים עמידים ונצחיים. תכשיטי זהב הם היפואלרגניים ומותאים לכל סוגי הרגישויות בעור. זהב אינו משחיר, מחליד או מוכתם בקלות, והמשיכה הקלאסית שלו משלימה כל תלבושת או אירוע. בחרי תכשיטי זהב שישארו איתך לכל החיים ויוסיף אלגנטיות לכל סגנון.

🖤 כמובן. מרגע קבלת התכשיט תקבלו שנה של אחריות על התכשיט.

> חשוב מאוד להקפיד על כללי בטחון ושימור התכשיט, לדוגמה: להימנע ממגע של מוצרי איפור וטיפוח , כלור, נפילה של התכשיטים (במיוחד תכשיטים חלולים) וחיכוך עם תכשיטים אחרים. תעודת האחריות שתקבלו יחד עם ההזמנה כוללת מפרט מלא של התכשיט ואת תחומי האחריות הניתנים עמו.

> שימו לב ! האחריות אינה כוללת אבידות , שברים , שריטות ,בלאי טבעי ונזקים שנגרמ כתוצאה משימוש ו/או טיפול לקויים ,תאונה ו/או השחתה בזדון .

כמובן, תכשיטי זהב 14K עמידים במים לחלוטין, כך שניתן להיכנס איתם למים ללא שום בעיה – במקלחת, בבריכה או בים.

עם זאת, כדי לשמור על הברק והניצוץ שלהם לאורך זמן, מומלץ לנקות אותם מדי פעם במים חמימים עם מברשת שיניים ישנה וסבון כלים כדי למנוע עמימות של התכשיט, להיפטר מהצטברות של חומרי ניקוי וטיפוח ולשמור על הברק והניצוץ של התכשיט 😊

כל התכשיטים שלנו מגיעים עם תעודת אחריות רשמית, המפרטת את טיב הזהב (14K) ואת סוג היהלומים או אבני החן (אם יש). בנוסף, כל תכשיט שמשקלו מעל 1 גרם נושא חותמת 585 של מכון התקנים הישראלי, המאשרת כי מדובר בזהב אמיתי 14K. 

חותמת 585 היא סימון בינלאומי לזהב 14K, המציין שהתכשיט מכיל 58.5% זהב טהור והיתר מתכות סגסוגתיות המעניקות לו עמידות וחוזק. בישראל, מכון התקנים מאשר את החותמת, כך שאם היא מוטבעת על התכשיט – זה סימן שהוא עשוי מזהב אמיתי.

🔸 באופן כללי, אין בעיה לישון עם תכשיטי זהב 14K, אך כדי לשמור עליהם לאורך זמן, מומלץ להימנע משינה עם תכשיטים עדינים / חצי קשיחים / בעלי תליונים קטנים שעלולים להיתפס במצעים ולהיקרע.

🔸 בזמן אימון, עדיף להוריד את התכשיטים כדי להימנע מחיכוך עם אובייקטים אחרים, מכות שעלולות לפגוע בהם, ואבידות.

הזמנות ותשלומים

מיד לאחר ההזמנה תקבלי אישור למייל עם מספר הזמנה ופרטי הרכישה.

במידה ולא קיבלת דוא״ל עם מספר ההזמנה ופרטי הרכישה – ההזמנה לא התקבלה. 

אם את צריכה עזרה בביצוע ההזמנה >  לחצי כאן ליצירת קשר עם שירות הלקוחות.

הזמנות מתבצעות דרך האתר בלבד.  אנו מקבלים תשלום באמצעות כרטיסי אשראי (ויזה, מאסטרקארד…), PayPal, Apple Pay. לא מקבלים מסטרקארד.

אין אפשרות לשלם לשליח במזומן, תשלום טלפוני או העברה בנקאית.

 

כן, ניתן לחלק את התשלום עד 10 תשלומים ללא ריבית.

אם ההזמנה עדיין לא נשלחה, ניתן לשנות או לבטל אותה על ידי יצירת קשר איתנו בהקדם האפשרי. 

במידה וההזמנה כבר יצאה למשלוח והלקוח.ה מעוניינת לבטלה, תחוייב הלקוח.ה בדמי המשלוח בסך 60₪.

משלוחים והחזרות

כן! אנו מבצעים משלוחים לכל רחבי הארץ עם שליח עד הבית.

המשלוח מבוטח ומגיע באריזה מהודרת כדי להבטיח שהתכשיט יגיע אליך בצורה בטוחה ומושלמת.

זמן אספקה למוצרים הקיימים במלאי: 1-7 ימי עסקים לכל הארץ.

משלוח של מוצרים המיוצרים בעבודת יד : בין 1-30 ימי עסקים לכל הארץ.

אם אינך בטוחה אם הפריט בו את מעוניינת קיים במלאי או מיוצר בעבודת יד,  לחצי כאן ליצירת קשר עם שירות הלקוחות.

בתקופות של חגים ומועדים ייתכנו עיכובים בזמן המשלוח, עמכם הסליחה.

בהזמנות מעל 299₪ – המשלוח ללא עלות.

בהזמנות מתחת 299₪- עלות המשלוח 47₪.

במידה וביצעתם הזמנה ובחרתם באיסוף עצמי, שירות הלקוחות ייצור איתכם קשר כאשר ההזמנה מוכנה לאיסוף. 

ניתן להגיע לאסוף את ההזמנה מרגע ההודעה, בשעות הפעילות של החנות.

תמיד מומלץ לוודא את שעות הפתיחה לפני ההגעה לאיסוף ההזמנה >> לחצי כאן ליצירת קשר עם שירות הלקוחות

במידה ולאחר סיום ההזמנה את מעוניינת לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות בלבד.

שעות הפעילות: ימי א׳-ה׳ 9:00-19:00 , ימי ו׳ 9:00-14:00.

לחצי כאן ליצירת קשר עם שירות הלקוחות

 

כאשר נסיים לארוז את ההזמנה שלך ונמסור אותה לחברת המשלוחים, תשלח אליך הודעת SMS עם סטטוס המשלוח העדכני וקישור למעקב באמצעות האתר של חברת המשלוחים.

ראשית יש לבצע את התשלום עבור המשלוח כאן בקישור > לחצי כאן

לאחר שבוצע התשלום, שירות הלקוחות ישלח למספר הטלפון שצוין בהזמנה את מספר האיסוף. לחצי כאן ליצירת קשר עם שירות הלקוחות

לאחר בקשת האיסוף משירות הלקוחות ולאחר ביצוע התשלום, יבוצע תיאום הגעה של חברת המשלוחים באמצעות הודעות SMS למספר הטלפון כפי שנמסר בידי מבצע ההזמנה – עד חמישה ימי עסקים מרגע קבלת התשלום עבור המשלוח. 

יש לוודא זמינות מקסימלית מצד מבקש ההחלפה , ובמידה והמועד כפי שנקבע ועודכן על ידי חברת המשלוחים אינו מתאים – יש לבקש מחברת המשלוחים מועד איסוף חלופי. 

במידה ואתם מחזירים פריט שלא כפי שצויין באופן ההחזרה המפורט בדף זה ובתקנון , המפעילה לא תשא אחריות על אבידה/תיקון של פריטים במשלוח . באחריות הלקוח לוודא כי הפריטים נארזו כראוי ובהתאם להוראות.

פריט אשר נפגם על ידי הלקוח לא יזוכה.

כמו כן, אין החזרות ולא יתקבל זיכוי על פריט שנעשה בו שימוש או על פריטים שיוצרו בהתאמה אישית של מידה / חריטה / ייצור אישי לבקשת הלקוח.

במידה ולא נוכחת בכתובת המשלוח כשהשליח הגיע למסירה, חברת המשלוחים תתאם הגעה של השליח ביום אחר. 

שימו לב 🖤 – במידה ולא היית בבית במועד המסירה הראשוני , ייתכן כי זמן ההגעה המשוער של המשלוח יתעכב בשלושה ימי עסקים נוספים.