whatsapp_icon

מדריך החלפות והחזרות

 

שלב 1 

תשלום עבור דמי משלוח

המזמין יבצע תשלום עבור דמי המשלוח בקישור המיועד

____________________________________

שלב 2 

אריזת המשלוח

 

וודאו כי כל הפריטים המיועדים להחזרה/החלפה ארוזים בתוך קופסה קשיחה אשר מגינה על התכשיט בעת המשלוח.

____________________________________

שלב 3 

אריזת המשלוח

את הקופסה הקשיחה יש להכניס לתוך שקית המשלוח שבה הם התקבלו. במידה והשקית לא ברשותכם- ארזו בשקית אטומה אחרת.

יש לארוז את המשלוח באופן שבו לא יהיה ניתן לראות את תכולת השקית !

____________________________________

שלב 5 

מילוי פרטים במדבקת הגוביינא

במדבקת הגוביינא שהתקבלה עם המשלוח המקורי, יש למלא : שם מלא, עיר, טלפון , ומספר איסוף (שנתקבל משירות הלקוחות). 

____________________________________

שלב 5 

גזירת והדבקת הגוביינא

גזרו את מדבקת הגוביינא במיקום המיועד.
הדביקו על גבי השקית האטומה את מדבקת הגוביינא שנמצאת בתוכה. אם מדבקה זו לא זמינה לך, ניתן להדפיס מדבקה חדשה: לחצו כאן להדפסת מדבקה .

____________________________________

שימו לב ! 🖤

המפעילה לא תישא באחריות של אבידה / תיקון של פריטים שלא נמסרו בהתאם להוראות המסירה.

באחריות הלקוח השולח לוודא שכל הפריטים נמסרו כראוי ובהתאם להוראות !

 

שאלות ותשובות

את מספר האיסוף ניתן לקבל אצל שירות הלקוחות לאחר שבוצע התשלום עבור המשלוח. לחצי כאן ליצירת קשר עם שירות הלקוחות

לאחר בקשת האיסוף משירות הלקוחות ולאחר ביצוע התשלום, יבוצע תיאום הגעה של חברת המשלוחים באמצעות הודעות SMS למספר הטלפון כפי שנמסר בידי מבצע ההזמנה – עד חמישה ימי עסקים מרגע קבלת התשלום עבור המשלוח. 

יש לוודא זמינות מקסימלית מצד מבקש ההחלפה , ובמידה והמועד כפי שנקבע ועודכן על ידי חברת המשלוחים אינו מתאים – יש לבקש מחברת המשלוחים מועד איסוף חלופי. 

במידה ואתם מחזירים פריט שלא כפי שצויין באופן ההחזרה המפורט בדף זה ובתקנון , המפעילה לא תשא אחריות על אבידה/תיקון של פריטים במשלוח . באחריות הלקוח לוודא כי הפריטים נארזו כראוי ובהתאם להוראות.

פריט אשר נפגם על ידי הלקוח לא יזוכה.

כמו כן, אין החזרות ולא יתקבל זיכוי על פריט שנעשה בו שימוש או על פריטים שיוצרו בהתאמה אישית של מידה / חריטה / ייצור אישי לבקשת הלקוח.

במידה ולא נוכחת בכתובת המשלוח כשהשליח הגיע למסירה, חברת המשלוחים תתאם הגעה של השליח ביום אחר. 

שימו לב 🖤 – במידה ולא היית בבית במועד המסירה הראשוני , ייתכן כי זמן ההגעה המשוער של המשלוח יתעכב בשלושה ימי עסקים נוספים.

שאלות נוספות ?

אנחנו כאן בשבילך

customer-service@melrose.co.il – 

בטלפון : 04-8456081 בשעות הפעילות 

העצמאות 55, קריית אתא

 וואטסאפ – לחצי כאן לשליחת הודעה

 שעות הפעילות : ימים א’-ה’ בשעות

9:30-13:00 , 16:00-19:00 .

*** ימי ג’ , ו’ 9:30-13:00 .