שלב 1 

תשלום עבור דמי משלוח

המזמין יבצע תשלום עבור דמי המשלוח בקישור המיועד

—————————————————–

שלב 2 

אריזת המשלוח

 

 

וודאו כי כל הפריטים המיועדים להחזרה/החלפה ארוזים בתוך קופסה קשיחה אשר מגינה על התכשיט בעת המשלוח.

—————————————————–

שלב 3 

אריזת המשלוח

את הקופסה הקשיחה יש להכניס לתוך שקית המשלוח שבה הם התקבלו. במידה והשקית לא ברשותכם- ארזו בשקית אטומה אחרת.

יש לארוז את המשלוח באופן שבו לא יהיה ניתן לראות את תכולת השקית !

—————————————————–

שלב 5 

מילוי פרטים במדבקת הגוביינא

במדבקת הגוביינא שהתקבלה עם המשלוח המקורי, יש למלא : שם מלא, עיר, טלפון , ומספר איסוף (שנתקבל משירות הלקוחות). 

—————————————————–

שלב 5 

גזירת והדבקת הגוביינא

גזרו את מדבקת הגוביינא במיקום המיועד.
הדביקו על גבי השקית האטומה את מדבקת הגוביינא שנמצאת בתוכה. אם מדבקה זו לא זמינה לך, ניתן להדפיס מדבקה חדשה: לחצו כאן להדפסת מדבקה .
או לרשום את פרטי המדבקה בכתב יד (דוגמה בתחתית הדף) ולהדביקה על החבילה.

—————————————————–

שלב 6 

 יש לבדוק שנית :

> האם התכשיט מוגן וארוז בתוך קופסה קשיחה?

>האם הקופסה הקשיחה החיצונית עטופה בשקית אטומה וכהה?

> האם מדבקה עם פרטים מלאים כולל מספר איסוף
מודבקת על גבי המשלוח?

אם ענית כן על כל השאלות – עברי לשלב האחרון

—————————————————–

שלב 7 

צילום המשלוח

Camera - Free technology icons

לאחר שווידאת שכל השלבים בוצעו כפי שמפורט,
שלחי צילום סופי של אריזת המשלוח
וחכי לאישור מול שירות הלקוחות שהמשלוח נארז כראוי.
 

—————————————————–

שימו לב ! 🖤

המפעילה לא תישא באחריות של אבידה
או תיקון של פריטים שלא נמסרו בהתאם להוראות המסירה.

באחריות הלקוח השולח לוודא שכל הפריטים נמסרו כראוי ובהתאם להוראות !

 

—————————————————–

 

דוגמאות לאריזה נכונה

דוגמאות כיצד לארוז בצורה נכונה גם אם יש וגם אם אין לך את האריזה המקורית

שאלות ותשובות

החזרה עצמית לסניף | חינםניתן להחזיר חבילה ישירות לסניף הממקום ברחוב העצמאות 55 , קריית אתא. בשעות הפעילות בלבד ימים א’-ה’ בשעות 9:30-13:00 , 16:00-19:00 .ימי ג’ , ו’ 9:30-13:00 .
רצוי לתאם הגעה מראש בטלפון: 04-8456081 או לחצי כאן כדי לשלוח הודעת וואטסאפ

החלפות
אם ברצונך להחליף פריט ניתן להגיע לחנות שלנו בכתובת העצמאות 55 קריית אתא.
החלפת פריט תתאפשר בהצגת חשבונית ובאריזה מקורית ובתנאי שלא נעשה שימוש בפריט.
לא ניתן לבצע החלפה עם שליח.
לחילופין, ניתן לבצע זיכוי עסקה לפריט הישן ולבצע הזמנה חדשה.

לחצי כאן למדריך מפורט – כיצד להחזיר / להחליף חבילה שקיבלת ?

 

החזרות
ניתן לבצע החזרה עד 14 יום מקבלת המשלוח.
פריט שנרכש בסייל עד 5 ימים מקבלת המשלוח.

על החזרות במסגרת הזמן שניתן להחזיר את הפריט | תנוכה עלות המשלוח
מהזיכוי על סך 60₪.

החזרת החבילה לחנות | חינם

תחויב הלקוחה בדמי ביטול של כ-5% או לחילופין 100₪, הנמוך מבינהם. החזרת פריט תתאפשר בהצגת חשבונית ובאריזה מקורית ובתנאי שלא נעשה שימוש בפריט. בהתאם לתקנון ולחוק הגנת הצרכן.

לחצי כאן למדריך מפורט – כיצד להחזיר / להחליף חבילה שקיבלת ?

 

ביטול הזמנה
ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות ממועד הרכישה ולקבל החזר כספי מלא על הפריט ,
כאשר תחויב הלקוחה בדמי ביטול של כ-5% או לחילופין 100₪, הנמוך מבינהם .
במידה וההזמנה כבר יצאה למשלוח , בנוסף לדמי הביטול תחוייב הלקוח.ה גם בדמי המשלוח על פי התעריף המעודכן לתאריך ההזמנה.

סעיפים אלו מהווים חלק בלתי נפרד מהתקנון .

את מספר האיסוף ניתן לקבל אצל שירות הלקוחות לאחר שבוצע התשלום עבור המשלוח בשלב 1. לחצי כאן ליצירת קשר עם שירות הלקוחות

לאחר בקשת האיסוף משירות הלקוחות ולאחר ביצוע התשלום, יבוצע תיאום הגעה של חברת המשלוחים באמצעות הודעות SMS למספר הטלפון כפי שנמסר בידי מבצע ההזמנה – עד חמישה ימי עסקים מרגע קבלת התשלום עבור המשלוח. 

יש לוודא זמינות מקסימלית מצד מבקש ההחלפה , ובמידה והמועד כפי שנקבע ועודכן על ידי חברת המשלוחים אינו מתאים – חברת המשלוחים תתאם מועד איסוף חלופי באמצעות הודעת SMS לטלפון של מבצע ההזמנה.

במידה ואתם מחזירים פריט שלא כפי שצויין באופן ההחזרה המפורט בדף זה ובתקנון , המפעילה לא תשא אחריות על אבידה/תיקון של פריטים במשלוח . באחריות הלקוח לוודא כי הפריטים נארזו כראוי ובהתאם להוראות.

פריט אשר נפגם על ידי הלקוח לא יזוכה.

כמו כן, אין החזרות ולא יתקבל זיכוי על פריט שנעשה בו שימוש או על פריטים שיוצרו בהתאמה אישית של מידה / חריטה / ייצור אישי לבקשת הלקוח.

במידה ולא נוכחת בכתובת המשלוח כשהשליח הגיע למסירה, חברת המשלוחים תתאם הגעה של השליח ביום אחר. 

שימו לב 🖤 – במידה ולא היית בבית במועד המסירה הראשוני , ייתכן כי זמן ההגעה המשוער של המשלוח יתעכב בשלושה ימי עסקים נוספים.

שאלות נוספות ?

אנחנו כאן בשבילך

customer-service@melrose.co.il – 

בטלפון : 04-8456081 בשעות הפעילות 

העצמאות 55, קריית אתא

 וואטסאפ – לחצי כאן לשליחת הודעה

 שעות הפעילות : ימים א’-ה’ בשעות

9:30-13:00 , 16:00-19:00 .

*** ימי ג’ , ו’ 9:30-13:00 .